KLEBER

KLEBER ANVELOPE

Marca Kleber, acum parte a Grupului Michelin, a inceput productia in 1911 ca filiala franceza a producatorului american BF Goodrich cu sediul la Colombes, in apropiere de Paris. In anii '30 era vestita pentru anvelopele elegante cu perete lateral alb. In 1945, odata cu mutarea sediului companiei in Avenue Kleber din Paris, isi schimba numele in Kleber-Colombes iar in 1947 lanseaza prima anvelopa speciala de iarna pentru autoutilitare cu un urs polar pe flancuri, simbol ce avea sa devina sinonim cu anvelopele de iarna ale marcii. In 1951, Kleber-Colombes devine prima marca ce ofera o anvelopa fara camera (tubeless) fiind cu ani buni inaintea concurentei. Numele actual al marcii, Kleber, este folosit incepand cu 1968 iar gama actuala de anvelope se adreseaza in primul rand autoturismelor citadine si autoutilitarelor

Prima aparitie a boxerului in mesajele de promovare a marcii s-a petrecut in anul 1971: el este vedeta unei campanii publicitare si este asociat vizibil cu calitatile anvelopei KLEBER.
El devine mascota marcii.

De ce s-a optat pentru boxer? Calitatile sale fizice si psihologice sunt asemanatoare calitatilor fizice si tehnice ale anvelopelor KLEBER.

  • Este un animal fidel, prietenul familiei.
  • Boxerul este foarte musculos, un adevarat „caine de cauciuc”.
  • Îsi pazeste stapanul si il apara in caz de atac.
  • Boxerul este un caine care previne, care avertizeaza inainte sa reactioneze. El pastreaza in permanenta controlul asupra situatiei si nu-si pierde niciodata capul.

Asadar, era firesc ca boxerul sa fie asociat cu anvelopele KLEBER pentru a „musca soseaua” asa cum spunea sloganul din acea vreme.

Calificativele boxerului…

robust, musculos, suplu, mobil, rapid, activ, rasat, elegant, docil, fidel.

… se potrivesc perfect anvelopelor KLEBER!


Nu exista produse in aceasta sectiune